tooomek - 2007-11-08 18:26:43

Obrona służy do ochrony planety przed atakami innych graczy. Jej zaletą jest to, że po starciu 70 % zniszczonych jednostek ulega odbudowie ( flota która została zniszczona niknie bezpowrotnie). Jeśli masz mało czasu na ogame i grasz tylko rekreacyjnie od czasu do czasu zaglądając na konto będziesz potrzebował zbilansowanej obrony do ochrony surowców oraz transportowców. W tym wypadku już w kilka dni po rozpoczęciu gry na nowym uniwersum powinniśmy zacząć budować obronę.
Na początek wystarczy kilka WR (wyrzutni rakiet), ale z każdym kolejnym dniem gry powinno nam trochę tej obrony przybywać, ponieważ floty przeciwników rosną. Więc powinniśmy badać coraz to nowe technologie i budować nowe jednostki obronne LL (lekkie działa laserowe), DJ (działa jonowe) i inne... W późniejszym etapie gry nasza obrona powinna się składać z kilku tys. WR, mniej więcej tyle samo LL, kilkaset CL, około 50 DG (dział gausa) oraz kilku WP (wyrzutni plazmy). Taka obrona zapewni nam spokój.. Przynajmniej dla naszych surowców i transporterów… żaden gracz nie zaatakuje na planetę z taka obrona, ponieważ jest to nie opłacalne.. Chyba, że zaczniemy w bunkrze zostawiać większą flotę, co jest kompletną głupotą…
Jeśli możemy ogame poświecić większą ilość czasu to tak liczna obrona nie będzie nam potrzeba… wystarczy wtedy wybudować po kilka z każdego rodzaju jednostek obronnych, aby nikt nas nie sfarmił( napadł w celu ograbienia z surowców). Głównym błędem początkujących graczy jest budowa dużej obrony mimo sporej ilości czasu poświęcanego na grę.. w innym dziale będzie opisane szczegółowo co powinniśmy budować od startu, a obrona pełni tu najmniejsza role. Inną sprawą są grawitony, które wymagają potężnego bunkra.

www.lifeofnarutorpg.pun.pl www.cs-zjednoczeni.pun.pl www.dragonballwordonline.pun.pl www.malazempire.pun.pl www.diablots.pun.pl